Re: Czy poprawna konfiguracja czytnika jest aż tak trudna?

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 11:34:40 MET

Użytkownik "lazik_s" napisał:

> Czy ty nie potrafisz zrozumieć, że poprawnie skonfigurowane OE
> PowerTool usuwa błąd OE związany z begin?

Widzę, że nie czytasz moich postów, więc dyskusję z tobą uważam za
bezsensowną. Weź się chłopie za siebie, bo szkoda tracić czas na
nudne rozważania. Albo zacznij dokładnie wątek śledzić.

> Podaj co jest nie tak? Nie moja wina, że OE zawala ci cytowanie
> poprawnie napisanych postów.

OE nic mi nie zawala i poprawnie rozpoznaje kodowanie twoich
znaków. Ale nie powinieneś stosować kodowania Quoted-Printable.
Odpal http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm, wciśnij
CTRL + F i wpisz: Quoted-Printable. Przeczytaj sobie sam.

A jeśli masz jeszcze jakieś wątpliwości, to obejrzyj jednego ze
swoich postów w archiwum:
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=%22czy+poprawna+konfiguracja%22
Wygląda to beznadziejnie. A justowanie tekstów, jakie stosujesz
(ciekawe po co?) rozwala do reszty to, co jeszcze jakimiś
magicznymi metodami daje się normalnie odczytać.

--
                        Pozdrawiam, Sniper