Re: SB Live! - problem ze sterownikami

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 11:45:16 MET

Użytkownik "Ozztry" napisał:

> Kupilem ostatnio nowy komputer, do którego włożyłem SB Live!
> podczas odtwarzania [...] dzwięk się "zacina" , przeskauje,
> co jakiś czas [...] zaczyna "pierdziec" w glosnikach.

Może to nie jest kwestia sterowników? Może karta wchodzi w konflikt
z jakimś urządzeniem i nie może się dogadać. Może próba jej
przełożenia do innego slotu PCI coś da? A może zmiana ustawień PCI
Latency w BIOS'ie (metodą prób i błędów) i instalacja łatki VIA PCI
Latency Patch (jeśli masz chipset VIA) coś pomoże.

Poczytaj tutaj:
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=ISO-8859-2&q=PCI+Latency+SB+Live&meta=group%3Dpl.comp.*

--
                        Pozdrawiam, Sniper