SB Live! - problem ze sterownikami

Autor: Ozztry (pawost_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 11:20:51 MET

Witam!

Kupilem ostatnio nowy komputer, do którego włożyłem SB Live! ktorego mialem
juz wczesniej. Ściągnalem najnowsze sterowniki creativa, zainstalowalem i
pojawia sie problem, podczas odtwarzania mp3, mpeg, avi, (ogolnie wszedzie
gdzie jest muzyka) dzwięk się "zacina" , przeskauje, co jakiś czas.
Odinstalowalem te sterowniki i zainstalowalem KX, i tu znowu jest problem w
innej postaci, gdy odtwarzam jakies kawalki, teledyski, zaczyna "pierdziec"
w glosnikach. Wiec jakie mam zainstalowac sterowniki??

pozdrawiam