Re: Ktory zasilacz kupic?

Autor: archie (archie.am_at_ANTYSPAMwp.pl)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 07:20:02 MET

Użytkownik "Kura" <kura.com_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Mam do wydania 250 zl i nie wiem jaki zasilacz kupic. Czy macie moze
jakies
> propozycje? najwarzniejsze to cisza i stabilnosc napiecia moc nie musi byc
> duza, wystarczy nawet 300W (ale jak bedzie wieksza to nic sie nie stanie).

No to sam się nasuwa dwu wentylatorowy zasilacz CHIEFTEC 360W w większości
sklepów za 249zł. Zaawansowana elektronika. Napięcia są bardzo stabilne i
prawie nigdy się nie zmieniają, chociaż niektóre płyty główne pokazują w
biosie zawyżone wartości napięć przekraczające normy (np. Asus). Jeśli
chodzi o głośność pracy, to nie można powiedzieć, że nie słychać tego
zasilacza, ale nie jest tak głośny jak zasilacze firm no-name. Użytkownicy
komputerów z wiatrakami na procesorach na 4000 obr./min powiedzą, że
zasilacza nie słychać. Jednak gdy wiatrak procesora spowolni się do 1800
obr, wtedy już słychać sam zasilacz.

po resztę przydatnych informacji tutaj ->
http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/zasilacze2003_2/strona-1.html

pozdr,