Re: [Pomocy] Zakup nowego PC

Autor: archie (archie.am_at_ANTYSPAMwp.pl)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 07:28:08 MET

Użytkownik "Jo Joro" <jojoro_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Kuzynka poprosiła mnie o pomoc w wyborze zestawu komputerowego.
> Komputer ma być przede wszystkim stabilny, ładnie odtwarzać CD/mp3 i w
> miarę cicho pracować.

Komputery składane w zestawy przez sklepy komputerowe mają być przede
wszystkim tanie. Stabilność, dołączony system operacyjny, wygląd i ergonomia
już się nie liczą. Radzę kupić komputer w jednej z firm która zajmuje się
tym profesjonalnie. Kiedyś bardzo dobry był Optimus oraz Adax. Nie wiem jak
jest teraz. Bardzo pozytywne wrażenie ma u mnie niemiecki Vobis.

http://www.vobis.pl/