Re: Tania 19 czy dobra 17

Autor: strOOs (stroos83-CUT-_at_go2.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 23:59:23 MET

"peligroso" <peligroso_at_poczta.fm> wrote in message
> Własnie stoję przed takim dylematem...
> W pracy mam nowiutkie 17 LCD wiec cokolwiek kupię do 900 zł
> (bo wiecej juz nie jestem w stanie wysuplac) i tak bede miec swiadomosc
ze
> to nie ideal..
>
> I tu pojawia się dylemat : kupic dobrą 17 płaską na diamotronie np NECa
> 791 sb, czy też moze jakąs tanią wypukłą 19 (miro, aoc, lub to
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=2614)

Ja osobiscie kupilem teraz najtansza 19" na rynku - 700zl Fujitsu
"wyplaszczana polowicznie", czyli nie jest taka kula jakby mogl byc, ani nie
jest plaski;)
Parametry ma takie jak ta IIYAMA oprocz plaskosci i jestem zadowolony. Ale
to tez zalezy do czego - Windows odpalasz w 1280x1024 i jest super, filmy
oglada sie swietnie, czasem jak odpale gierke to juz w ogole odlot;) Duzym
plusem jest to, ze "widac cos" w 1280, nie jak na 17", ktory woli 1024:) Np.
dla grafikow im wyzsza rodzialka, tym wieksze pole do pracy.
Ja bylbym za kupieniem tanszej 19" niz mocnej 17", bo bez testow
labolatoryjnych to nie zauwazysz gigantycznej roznicy, chyba ze jestes
"kolorofilem" (Flatron moze miec troche lepsze barwy, ale tez nie
przesadzajmy).

Wyobr w koncu jest Twoj:) Jak to bylo... "Wlasna wola to jedyne co nam
pozostalo z wolnosci" ?;)