Tania 19 czy dobra 17

Autor: peligroso (peligroso_at_poczta.fm)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 23:40:52 MET

Własnie stoję przed takim dylematem...
W pracy mam nowiutkie 17 LCD wiec cokolwiek kupię do 900 zł
(bo wiecej juz nie jestem w stanie wysuplac) i tak bede miec swiadomosc ze
to nie ideal..

I tu pojawia się dylemat : kupic dobrą 17 płaską na diamotronie np NECa
791 sb, czy też moze jakąs tanią wypukłą 19 (miro, aoc, lub to
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=2614)

Proszę o radę bo juz naprawdę nie wiem co mam kupic.
I tak wszystko bedzie lepsze niz ta 15 na ktorej pracuje w domu,
ale chcialbym tak z 2 lata się pocieszyc tym monitorkiem zanim nie kupię
sobie 18 lcd :)