Re: PIV vs Athlon

Autor: raku (raku.spam-off_at_buziaczek.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 18:11:40 MET

W swoim artykule Przemek napisał(a):

> Czytalem i nie widzialem zapytania o to co ty zrobiles czyli "mam 1900zl
> jaka plyte glowna +proca +grafike kupie za to na amd (swoja droga skad
> wytrzasnales bartona 2500 autor postu pytal o porownywalny AMD do p4 2.8
> tzn musialbys wziac bartona 2800+ - czyli plus kilkaset zl )

masz chyba problemy z abstrakcyjnym myśleniem ;-)

zamiast się czepiać, logicznie pomyśl i powiedz, który z zaproponowanych
wyżej zestawów byś wybrał?

to był tylko przykład zainwestowania prawie 2000zł w nowy sprzęt...
procesory, płyty i karty były tak wybrane, żeby balansować pomiędzy
najlepszym procesorem i zmieścić się w pewnym przedziale cenowym oraz
pomiędzy najlepszą wydajnością w tym samym przedziale cenowym

chcąc kupić PIV z R9700 musiałbyś dopłacić kawał grosza do tych 2000zł -
z analogiczną dopłatą do zestawu pierwszego miałbyś jeszcze większego
demona prędkości - tylko po co coś szybszego do domowych zastosowań?

--
raku
raku[spam-off]@buziaczek.pl