Re: Wieszajacy sie Windows XP [dlugie]

Autor: KILER (przytom_at_poczta.fm)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 16:43:59 MET

Uzytkownik "Mike" <muirgen_at_op.pl> napisal w wiadomosci
> Szanowni Grupowicze,
>
> Przeszukalem archiwum grupy i pomimo ze znalazlem kilka postow
> zahaczajacych o moj problem ciagle mam watpliwosci co moze byc tego
> przyczyna.
> Otoz od kilku dni kazde moje wlaczenie komputera wyglada nastepujaco:
> 1) przy wczytywaniu systemu WinXP nastepuje zwiecha (czarny ekran) -
> wymagany jest restart - "soft" restart nie pomaga, tylko glowny
> wlacznik
> 2) za drugim razem WinXP sie wczyta do konca, ale po chwili ekran
> "zamarza" - mysz dziala, ale nic nie mozna zrobic - tylko reczny
> [...]

Zobacz w menadzerze urzadzen czy nie ma zadnych konfliktów sprzetowych.
Podobny problem mialem jak dorzucilem sieciówke i okazalo sie ze miala takie
samo IRQ co grafika. W BIOSie mozesz jeszszcze zaladowac optymalne
ustawienia.

Pozdrawiam KILER