Wieszajacy sie Windows XP [dlugie]

Autor: Mike (muirgen_at_op.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 15:13:22 MET

Szanowni Grupowicze,

Przeszukalem archiwum grupy i pomimo ze znalazlem kilka postow
zahaczajacych o moj problem ciagle mam watpliwosci co moze byc tego
przyczyna.
Otoz od kilku dni kazde moje wlaczenie komputera wyglada nastepujaco:
1) przy wczytywaniu systemu WinXP nastepuje zwiecha (czarny ekran) -
wymagany jest restart - "soft" restart nie pomaga, tylko glowny
wlacznik
2) za drugim razem WinXP sie wczyta do konca, ale po chwili ekran
"zamarza" - mysz dziala, ale nic nie mozna zrobic - tylko reczny
restart :-)
3) za trzecim razem wszystko jest ok, ale po okolo 3 godzinach
nastepuje restart - tym razem automatyczny.

Powyzszy scenariusz powtarza sie za kazdym razem.

Sprawdzilem temperatury wewnatrz obudowy i procesora - nie
przekraczaja 50 stopni. Napiecia tez sa w porzadku - wahania nie
przekraczaja 0.1[V].

Wszystko pracuje na Athlonie XP 2000+ z plyta MSI MS-6380E i 512MB
DDR RAM w obudowie TRACER TRO-703 EXODUS 300W i jak dotad nie bylo z
tym zadnych problemow. Zadne hardwarowe modyfikacje nie byly robione
ani zaden nowy soft nie byl instalowany. System pracuje na
ustawieniach domyslnych, bez zadnego "podkrecania".

Czy ktos z Was ma jakies sugestie?

Dzieki za wszelkie informacje,

Z najlepszymi zyczeniami noworocznymi,
Michal