Re: Padnieta elektronika do HDD

Autor: GolDek (waldoo_at_o2.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 15:55:32 MET

> Witam
>
> Wlasnie padla mi (prawdopodobnie) elektronika w Samsung SV0842D.
>
> Mam do was pytanko - napiszcie gdzie takowa moge zakupic - bardzo zalezy mi
> na odzyskaniu danych z tego dysku - npiszcie tez ile to moze kosztowac.

Dysk lub samą elektronikę to pewnie tylko już z drugiej ręki, allegro
komisy itp. Cena dysku czy elektroniki zapewne niewiele, natomiast
gdybyś chciał odzyskiwać dane poprzez specjalistyczną firmę, to trzeba
się liczyć z kwotą dochodzącą do kilku tysięcy zł.
BTW jeśli możesz pofatygować się do Lublina, to ja mam działający model
tego typu i możemy spróbować podmienić elektronikę i zgrać dane. Jednak
nigdy nie ma pewności, że to się uda :-(

--
Pozdr
GolDek