Re: ASUS A7V8X-X - wyjscie chinch do wieży ?

Autor: mdrok (mdrok_at_pl.neostrada.zyrRevers)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 15:58:19 MET

Użytkownik "MAX" <gta100_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Czy możesz powiedzieć coś więcej o tej płycie, ponieważ chyba jutro będę

> nabywał. Chcę osadzieć na niej durona 1,8 GHz. Czy to będzie wg ciebie
dobra
> konfiguracja. Zależy mi na czasie, mam pilną robotę a mój stary BX
niwstety
> padł. Komp raczej do worda, i netu.

Ja CI odpowiem. Plyta bardzo dobra. Idealna do krecenia. Ja mam na niej
duronka 1,6 i
ponad 2Ghz idzie bez zadnego problemu. Mozna zmieniac mnoznik na niej bez
zadnego
malowania czy drutowania proca, poprostu olewa sobie blokade na procku.
Szybko sie uruchamia i
dziala bardzo stabilnie. No i to Asus :). Polecam.