Re: PII 333MHZ Slot1

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 11:55:27 MET

Użytkownik "Piotr" <piotrhns_at_poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> PII nie było w wersji 333, bo z założenia magistrala hulała na 100.

> Albo w ciekłym azocie, albo to był Celeron 300A a nie 333, którą
faktycznie
> dawało sie podkrecać bez zmiany wiatraka i radiatora aż do 450.

EEE bzdura to że mialeś pechowy egzemplarz który nie odpalał ( bądz nie był
stabilny przy 500 Mhz ) nie znaczy iż inny egzemplarz nie pójdzie. Kiedys z
kolegą przerobilismy chłodzenie
w takim 333 i załozylismy tam Orba od Durona ( bodajrze 600) nie pamietam
bo to juz zamiechrzłe czasy :)) i spokojnie hulał na 500 .. przy napięciu
podniesionym o 0,2 V na 2,2 bodajrze na 100 Hz szynie. Nie grzał sie nawet
mocno i na standardowym coolerze pewnie by tez poszedł .

FSb 100 jest duzo pewniejsze bo na BX daje normalny podzielnik dla szyn PCI
/ AGP a co za tym idzie mniejsze ryzyko zwisu ... jeżeli sam procek
pociagnie to jest zdecydowanie zalecana

Pozdrawiam