Re: Problem z mysza

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 11:54:52 MET

Użytkownik "Jozef" <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> pracuje
> rowniez

W A4 tech często polega dogęcie fotodiody przy tarczy z otworami ( zmiana
połozenia - eksperymentalnie) i lusterka. W tych myszach elementy te maja
tendencie do "rozstrajania się" i myszka moze nie pracowac poprawnie.
czasami potrafi nawet załapac na chwilę ze względu na luzy tarczy która sie
przypadkowo dobrze ustawi . No i oczywiście nie da sie wykluczyc przerwanego
kabla

Pozdrawiam