Re: Czy moge byc eftepem? [to dla mnie wazne]

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 19:28:33 MET

"Tomfas" <tomfas_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Obrażanie ludzi - co miało miejsce tutaj niejednokrotnie - nie
> prowadzi do niczego dobrego.

Dla mnie bezczelnym obrazniem jest jak ktos napisze: "Wiem, ze to NTG ale
i tak sie spytam bo tutaj jest najwiecej ludzi."

To, ze ktos jest laikiem i z powodu niewiedzy (choc niewiedza nie jest
usprawiedliwieniem dla lamania zasad) trafi na zla grupe i potrafi sie
zachowac jak mu sie zwroci uwage to potrafie zrozumiec. Ale sytuacja jak
akapit wyzej to jest bezczelnosc i swiadczy tylko, ze ktos naprawde ma
problemy z intelgencja. Bo jak inaczej wyjsnic to, ze ktos wie, ze post
jest NTG i tak pisze na zla grupe. Umiesz wytlumaczyc logicznie.

> Chcecie na siebie brać odpowiedzialność za kierowanie "masami ludzkimi"
> obecnymi na grupie - to róbcie to porządnie i według stosownych zasad.

Co? :)

> Mniej biiurokracji i tępienia a więcej prostych asertywnych reakcji.

Czyli?

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,