Re: System32

Autor: Michal Bien (mbien_at_wywalto.uw.edu.pl)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 18:12:47 MET

oizo <oizo[blebleble]@autograf.pl> wrote:

> [...]

Brawo - masz backdoora Sdbot.

> Start ->>> uruchom ->>>> regedit
> F3 - wpisujesz nazwe tego pliku czyli np. System32.exe i jak go
> znajdzie to wywalasz te wpisy z rejestru.Nastepnie zakoncz działanie
> tego pliku i skasuj go.

            1. To przypomina lapanie sie lewa reka za prawe ucho dookola glowy.
            2. Kolejnosc odwrotna! Jesli wirus/robak bedzie aktywny to odtworzy
sobie wpis do rejestru.

Polecam ubicie drania systemowym taskmanagerem lub lepiej swietnym TaskInfo
4.0 a potem dopiero czyszczenie za pomoca malych i wygodnych programikow
freeware - startup control panel albo windows startup inspector. Ten
ostatni ma nawet baze danych i odnosniki do przeszukiwania google, tak wiec
od razu wie sie co sie wywala i czym to grozi jesli ktos jest malo
"oblatany". No i skaner antywirusowy z aktualna baza oraz firewall
oczywiscie, bo bez nich sytuacja bedzie sie powtarzac.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien_at_mail.uw.edu.pl