Re: Czy moge byc eftepem? [to dla mnie wazne]

Autor: krzychu (krzychu_at_poczta.okay.pl)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 17:02:54 MET

Użytkownik ">> Pri <<" <just4spam_skasujto__at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Witam.
>
> Wiem, ze to moze byc NTG, ale jednak zaryzykuje.
>
> Mam pewien problem i moze jest ktos kto jest w stanie mi pomoc [ za co z
> gory dzieki ;-) ].
> Jestem w lanie gdzie mam swoj wewnetrzny numer IP. Calosc jest na DSLu i
ma
> zewnetrzny numer IP.
> Pytanie moje brzmi: " Czy moge udostepniac swoje zasoby jako ftp ? "
>
> Pozdro.
>
> PS. Sprawa jest dla mnie bardzo wazna.

nie wiem czy moge odpisac skoro NTG :-)
mozesz postawic FTP na windowsie np programem G6 Server FTP ale jezeli masz
lokalne IP to bedzie on widoczny tylko w twojej sieci lokalnej
byc moze mozna jakos przekierowac usluge FTP na twoj komputer ale wtedy
musisz rozmawiac juz z administratorem sieci

pozdrawiam
krzychu