Re: Jaki dysk wybrać 120 GB - 7200?

Autor: Mariusz (NOSPAM_mk_at_popnet.pl)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 16:24:54 MET

> Bardzo szybkie to sa Hitachi z serii 7K250 a ciche to Barracudy 4-7.200
> (ale tylko do 80GB)

No właśnie zaczynam się powoli przyglądać tym nowym Hitachi? Czy zanotował juz ktoś problemy z tymi dyskami?
Miałem wczesniej IBMa DTLA i padł, ale powoli, spokojnie rozmnażał bady to rozumiem, dał czas do namysłu i wymiany ;-) Ale dostałem zamiast uszkodzonej 30 DTLA nowiutką 40 IC i hula bez problemów - swoja drogą kilkunastu znajomym poleciłem w owym czasie też dyski DTLA i z wszystkich padł tylko mój ;-( , więc może znowu IBM? Tym razem 120 GB 7K250???

--
Mariusz