Re: Ile wart?

Autor: Krzysztof Szatanik (dbl001.usun.dodatki.antyspamowe_at_bo.inaczej.nie.dojdzie.o2.pl)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 16:03:11 MET

In news:bsk3gv$ovd$1_at_inews.gazeta.pl,
m b <mbarc.SKASUJ_at_gazeta.pl> typed:

> Daj juz spokoj z tym moralizatorstwem. Na grupe zajrzalem po dluzszej
> przerwie i co tylko widze Szatanika to wiem ze albo bedzie "NTG" albo
> pseudozabawne, ironiczne uwagi co do korzytania z newsow.

    Jak wcześniej napisałem, zawsze możesz mnie dodać do KF. Nie poczuję się
urażony (raczej wyróżniony). A jak tak się będzie pozwalało łamać netykietę
i tematykę grupy bez żadnej reakcji, to po kilku miesiącach na pnn będziemy
mogli zobaczyć głosowanie nad pcp.moderowane

    Zdaję sobie sprawę że wiele osób którym odpiszę to NTG czy RTFN oleje
to, ale jak na 10 osób jedna zacznie przestrzegać zasad, to już będzie jakaś
poprawa, a i wnukom będę mógł później opowiadać jak to walczyłem w ruchu
oporu i nawróciłem kilku łamiących zasady.

> Proponuje jakas dzialalnosc misjonarska w Ameryce Pld. Tam z pewnoscia
> blysniesz.

    Wole antarktyde... Jakoś tak nie lubię upałów, a i mój procek lubi zimne
otoczenie.

> Ps. Czekam na jakis konstruktywny post w Twoim wydaniu.

    Cóż... Jak się znajdzie jakieś interesujące pytanie zgodne z tematyką
grupy na które nikt nie zdążył udzielić wyczerpującej odpowiedzi (oraz
jednocześnie takie na które znam odpowiedź) to chętnie odpowiem. Niestety
powoli świeczki mi się kończą...

--
#   Krzysztof Szatanik      dbl001_at_o2.pl        GG: 2236900   #
#     AMD XP 2500+@200Mhz | Asus A7N8X DLX | GF2MX400/64MB    #