Re: Ile wart?

Autor: m b (mbarc.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 15:04:15 MET

Witam

> A ja żegnam do czasu aż nauczysz się netykiety.
>
> PS.: Wkurzają mnie także lamerzy którzy nawet cytatów nie umieją wyciąć
> (chociaż dla tego pana punkt za to że udało mu się jakimś cudem odpowiedzieć
> pod postem, a nie nad).

Daj juz spokoj z tym moralizatorstwem. Na grupe zajrzalem po dluzszej
przerwie i co tylko widze Szatanika to wiem ze albo bedzie "NTG" albo
pseudozabawne, ironiczne uwagi co do korzytania z newsow.

Proponuje jakas dzialalnosc misjonarska w Ameryce Pld. Tam z pewnoscia
blysniesz.

Ps. Czekam na jakis konstruktywny post w Twoim wydaniu.

A co do tematu postu.. Wycene sprzetu najlepiej przeprowadzic przegladajac
ogloszenia na forach typu kupie/sprzedam oraz przegladajac aukcje na
www.allegro.pl

Mb