Re: Jaki dysk wybrać 120 GB - 7200?

Autor: x4y4 (xxxxyyyy_at_op.pl)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 05:58:25 MET

No to ja tez powiem cosik :-)
W styczniu br. kupilem Cawiara 1200JB-00CRA1 8 mb cache 3 lata gwarancji.
Tak okolo czerwca zauwazylem ze ma on na sobie okolo 16 kb uszkodzonych
sektorow (kiedy sie pojawily i czy rzeczywiscie sa fizycznie uszkodzone a
nie urojone przez system? nie wiadomo), ale do dzis nie przybylo wiecej, a
reklamowac troszke mi sie nie chce, nie mam gdzie przerzucic swoich danych
;-( (pewnie tak za rok jak spadna ceny dyskow bede musial cos czynic)
Co do komfortu pracy, dysku prawie nie slychac (inna sprawa ze mam dodatkowa
wentylacje, ktora skutecznie zaglusza wszytko inne :-) )
Te kilka miesiecy nauczylo mnie miec zaufanie do cawiara mimo niesmaku po
pechowej niegdys serii cawiarow chiba to 1,6 gb byly (stare dzieje) ale IBM
tez mial wpadki DTLA i baracudy roniez kiedys niezbyt szczesliwe byly.
Najwazniejsza, tak jak ktos wczesniej powuiedzial, nawet za cene doplaty,
wieksza gwarancja. Co do szybkosci to wszystkie one sa wlasciwie tak samo
szybkie :-) w miare uzytkowania zatraca sie wrazliwosc porownania predkosci
roznych dyskow (po prostu pracuja i tyle) no chiba ze jest to moj stary 6,5
gb seagate ufff ( :-U nawet cawiar 1 gb jest od niego szybszy.

Aha tak podswiadomie mam zaufanie do Samsungow. Jako nieliczna firma obok
chiba IBMa niegdys, zostala przy 3 letnim okresie gwarancji (wtedy
pamietacie nastala moda na 1 rok gwarancji na dyski)
i tyle
zdrowko
x4y4