Re: CHIP -magazyn

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 03:33:23 MET

On Fri, 26 Dec 2003 11:29:20 +0100, adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
wrote:

>powaznie?? nie powiesz nic dobrego o pierwszym windowsie do domowego
>uzytkowania, ktory oferowal wlasne driver'y do sprzetu komputerowego i
>pracowal z pelna wielozadaniowoscia i 32-bitowo??
No tak wlasne drivery to moze bylaby i wygodna sprawa, ale co z tego
skoro ich funkcjonalnosc na ogol byla o kant d... potluc?

Pelna wielozadaniowosc na win95??? Powiedz mi ile razy zwiesil ci sie
pod win95 jeden program a efekt byl taki ze stawal cala winada? Ty to
nazywasz "pelna wielozadaniowoscia"?

32bitowy??? To co tam robil DOS??? ...no moze czesciowo ta winda byla
32 bitowa :-)

W pelni 32bitowy to byl NT a ten 95 to taki ni pes ni wydra "system
32bitowy z elementami kodu 16bitowego" :-)

Pozdrawiam
GLide