Re: CHIP -magazyn

Autor: t_harry (t_harry_at_wp.pl)
Data: Fri 26 Dec 2003 - 11:23:18 MET

Użytkownik "Kot" <rumata_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "chirs" <hiagaranode_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> >

> Chipa już dawno nie czytuję, ale pamiętam, że kiedyś, gdy wchodziła
Wingroza'95
> [...]
> (inaczej tego nazwać nie można) we wszystkim - od objętości na dysku,
przez
> wymagania systemowe i wydajność z szybkością, a na stabilności kończąc. W
jednym
> wingroza górowała: nazwali to nowocześniejszym interfejsem, co jak dla
mnie
> oznaczało latające ścierki przy kopiowaniu i inne zupełnie zbędne
wodotryski. A
> końcowa konkluzja brzmiała: Windows'95 to system lepszy i z lepszymi
> perspektywami i nasze pismo przesiądzie się wkrótce na ten system.
Zgroza...

masz racje - win 95, 98, ani glupie xp nie odnioslo ZADNEGO sukcesu, zgadzam
sie w 100% ze nie wyparlo OS/2...
win jest taki jaki ma byc - ma sie dobrze sprzedawac i spelniac oczekiwania
masowego klienta(duzo pirackiego softu, debilnie latwy, cukierkowo ladny) -
pokaz mi system/srodowisko ktory spelnia je lepiej.
> --
> Kot
> rumata_at_poczta.onet.pl

pozdr