Re: Laptopy - technologia Centrino i WiFi

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 01:40:16 MET

On Fri, 26 Dec 2003 01:42:22 +0100, Lukasz Gieron
<Lukasz.Gieron_at_NIESPAMUJ.comarch.pl> wrote:

>Konkretnie chcialbym wiedziec, jak to naprawde jest z wydajnoscia
>procesorow Centrino. Moj wymarzony laptop nie musi byc szczegolnie
>lekki i malopradozerny (a chyba to glowne atuty Centrino) - zalezy mi
IMHO Centrino to najlepsze dotychczas co moze trafic do lapa. Z moich
obserwacji na Centrino 1.4 pracuje sie jak mniej wiecej P4 1.6-1.8 w
zaleznosci od zastosowan.

>bardziej na mocy obliczeniowej i szybkim dysku. Z tego drugiego juz
>zrezygnowalem (praktycznie nie spotyka sie u nas laptopow z dyskamni
>krecacymi sie szybciej niz 4200 obrotow na minute :(, ale nie
Okazjonalnie pozyczam sobie z firmy IBMa T40 na ww procku i AFAIR tam
jest 5400rpm.

>chcialbym wrabac sie w cos, co wg jakichs podejrzanych testow jest
>'even faster than mobile P4 2.4 GHz' (mowa o Centrino 1.4). Czy ktos
>widzial jakies wiarygodne benchmarki?
Tym sie nie interesowalem - to Centrino 1.4 wystarcza mi do typowej
laptopowej pracy (czyt nie obliczenia inzynierskie itp).

Pozdrawiam
GLide