Re: Czy warto tak stunningować zasilacz? :-)

Autor: wytnijmnie (mangi_at_o2.pl)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 01:40:10 MET

On Sat, 27 Dec 2003 00:53:17 +0100, "Paweł" <pawel__m_at_poczta.onet.pl>
wrote:
>Zmierzam od kilku dni do wyciszenia komputera. Przyjrzałem się dzi¶
>dokładnie zasilaczowi (Codegen 300W)

mialem Codegena i najlepszy jego tuning to kupno nowego zasilacza.
taka jest smutna prawda. teraz mam Chiefteca i nie martwie sie juz
ani o dysk, ani o mobo.
daj sobie spokoj z wycinaniem kratki. tez to robilem w moim codegenie
ale nic to nie daje (notabene wiatraczek w nim jest calkiem cichy...).
A zmiana napiecia na wiatrak w twoim zasilaczu to loteria.: albo
zasilacz sie zjara, albo nie (w zasadzie zwiekszasz na to jego szanse,
bo zjarac to on sie moze i bez powodu ;)

(ps sorki za kodowanie, a raczej jego brak)