Re: duron 1400 - problem...

Autor: GolDek (waldoo_at_o2.pl)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 00:43:14 MET

> wiesz ja umiem czytac.... tam jest napisane FSB 133 a pamiec zaraz pod tym
> na 200.....

Wiesz, ja nigdzie nie poddałem w wątpliwość twojej umiejętności
czytania, nawet napisałem ci RTFM (read the fucking manual), więc wręcz
wierzyłem że umiesz czytać, tylko ci się nie chce :-)
Ja za to umiem liczyć, i wiem że: 10,5 (mnożnik tego Durona) x 100 MHz
(FSB) = 1050 MHz (czyli tak jak pisałeś). Więc magistrala ustawiona na
100 MHz. I nie ważne co wyczytałeś w BIOSie bo masz dalej ustawione
FSB=100 MHz.

> ale sprawa sie chyba rozwiaze bo zapomnialem ze na plytach lubia
> byc zworki do ustawien- FSB100 oraz reszta FSB no i chyba ja mam te 100....
> w takim przypadku zwroka sobie a bios sobie...

Nie chyba a na pewno.
Jak byś przeczytał instrukcję tak jak ci radziłem, to nie musiałbyś
podejrzewać mnie o to, że mam cię za analfabetę.

> pozdrawiam
> Andre

Ja również

--