Re: FSB a DDR SDRAM

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 00:21:47 MET

KaeL claimed:
> Robiłem testy - większy wzrost to czysta teoria. Może być trochę większy
> przypadku zadań silnie wykorzystujących Proc-Pamięć np kodowanie MP3.

Ale złotko. P4 ssie dane jak smok, przepustowość pamięci PC3200 to za mało dla
niego, on może szybciej. To nie jest teoria tylko fakty. 2% to na athlonie
jest, gdzie jednokanałowy dostęp przy 200MHz FSB to aż nadto. A P4 to procesor
który może wessać o wiele więcej danych niż athlon. Wessać to znaczy wykonać
na nich operacje.

To że Tobie testy nie wyszły znaczy jedynie tyle że zwyczajnie nie
potrzebujesz tak szybkiego procesora albo nie umiesz go odpowiednio obciążyć.

--
          Marcin Wojtczuk
 [ http://www.stringi.com/viper/ ]