Re: platforma AMD/platforma INTEL

Autor: Krzysztof Rynkowski (SPAMryniobyd_at_o2.pl)
Data: Fri 26 Dec 2003 - 21:56:30 MET

Użytkownik "krzychu" <krzychu_at_poczta.okay.pl> napisał w wiadomości
> nie wiem jak teraz jest z Intelem (na pewno jest drogi) ale kiedys jak
> kupowalem komputer PII 333 MHz + Zida (Intel 440 LX) to nie bylo z nim az
> tyle problemow co teraz z AMD Athlon XP 2000+ i Abit NF7 (nForce2)
> wydaje mi sie ze teraz komputery sprzedawane sa masowo i to moze dlatego
> co o tym sadzicie?

Miałem tylko jeden PC z Intelem (P166MMX).
Potem już tylko AMD: K6-300, Duron 900,
Athlon XP 1700+
Sam złożyłem kolegom, znajomym i innym osobom
kilkadziesiąt PC - wszystkie na AMD. Jak będę
składał kolejne, też będą na tej platformie.
Nie zgadzam się więc z Twoją teroią (domniemaniem)
i nie potwierdzam występowania szczególnych
problemów z AMD.
Zaryzykuję twierdzenie - myślę, że ok. 80%
dyskutantów tej grupy to użytkownicy AMD.