Re: Odchylacz w monitorze

Autor: Przemek (nie_at_pisz.na.priv.invalid)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 09:26:33 MET

Wojtek naskrobał(a)/wrote:

> Popsuł mi się prawdopodobnie odchylacz w monitorze czy jest możliwość
> naprawy. czy jest to element niewymienialny?

Niestety nie wiem, co to jest odchylacz :-(
Jeśli chodzi Ci o trafopowielacz lub tranzystor kluczujący odchylania
poziomego,
owszem, są to elementy wymienialne, trafopowielacz można też próbować
naprawiać
(z tranzystorem gorzej ;-)) Pytanie tylko, czy się to opłaca.

--
Twój chirurg wykonał nieprawidłową operację i nastąpi jego zamknięcie.
Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się ze sprzedawcą.