Re: dziwne wady monitora LG FLATRON 700B

Autor: Miiiixxo (mixxos_at_ANTY-ANTYwp.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 09:08:22 MET

Maciej "yaq" napisał(a):

> dzifne, bo roznia sie budowa....

nie wiesz jak odbywa sie produkcja monitorow?
"robia" kineskop a pozniej domontowuja do niego cala elektronike i caly
osprzet i "badaja" parametry... zazwyczaj automaty, i dostrajanie -te
co odbiegaja od ustalonych -przechodza do serii <nizszy tanszy model>
na koncu zaklada sie obudowe (z numerkiem), pudlo i do Polski....

> to wszystkie flatrony sa tanie?

miales na mysli: takie czy tanie ?

> w szkole tak uczyli?!

bez nerwow :P

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<