Re: HDD fail - dysk MAXTOR dm 9+ -co robić??

Autor: Przemek (nie_at_pisz.na.priv.invalid)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 07:32:25 MET

Raku naskrobał(a)/wrote:

> tylko twardziele nie robią backupów ;)

O, to, to :-) A już w średniowieczu pamiętano o wykonaniu kopii zapasowej
:-)

Ale na poważnie do autora wątku: są dwa wyjścia. Jeśli te dane są naprawdę
bardzo cenne,
zwrócić się do fachowców, np. http://www.ontrack.pl/ (nie pracuję dla nich
:-)

Jeśli zaś mniej, warto wypróbować... upuszczenie dysku na podłogę z
wysokości ca 50 cm,
pionowo, złączem do góry (piszę poważnie!). Często dysk wówczas "zaskakuje"
i daje się z niego zgrać choć część danych- osobiście odzyskałem tak dane
z 2 twardzieli (rzecz jasna, poszły potem do wymiany).

Ale uwaga: robisz to na własne ryzyko!

Pozdrówka, Przemek.

--
Twój chirurg wykonał nieprawidłową operację i nastąpi jego zamknięcie.
Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się ze sprzedawcą.