Problem z biosem na FIC VA-503+

Autor: Bazyl (bazyl3[nospam)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 07:38:13 MET

Witam!

Przez przypadek sflashowałem płytę FIC VA-503+, biosem od FIC`a PA-2013,
czego efektem jest efektowny "black screen". Czy jest szansa przywrócenia
starego bios`u, czy też jedynym wyjsciem jest użycie programatora (ile taka
przyjemność kosztuje?). Dodam, że bios Awarda jest wlutowany co nie
wątpliwie jest utrudnieniem. Czy da się taki bios zaprogramować?
Przepraszam za laickie pytania, ale przeszukałem archiwum i nie znalazłem
rozwiązania.

--
pozdrawiam
Bazyl [ bazyl3_at_go2.pl ]