Re: Chieftec 360DF ekstremalne wyciszenie

Autor: Teo (tee9o_at_interia.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 00:22:06 MET

"Jozef" <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Z tego co zauważyłem, te zasilacze są bardzo ciepłe. Zmniejszenie
> przepływu powietrza może go usmażyć.
Tego sie obawiam

> Prędkość obrotowa wiatraka wydmuchującego jest regulowana
> automatycznie w zależności od temperatury. Wstawienie opornika
> zamiesza w układzie automatycznej regulacji, która prawdopodobnie
> przestanie działać.
Nie wiem jak w Chieftecu w starym zasilaczu HuntKey 300W zamienilem wiatrak
na Papsta i wlutowalem 2 oporniki - w tym zasliczaczy wentylator jest
regulowany wg
czujnika temp. Na masymalnych obrotach mial napiecie ok 7V, na minimalnych
ok 5V - czyli regulacja dzialala.

> Nie bardzo mi się chce wierzyć, że ten zasilacz jest najgłośniejszym
> elementem (chyba że masz WC). [ciach...]

Na procka zalozylem Zalmana CPNS-7000Cu podlaczylem go przez regulator
obrotow temp procka 39'C
Na Radeona zalozylem wiatrak Zalmana 5V.
Dodatkowo mam wentylator wydmuchujacy powietrze z obudowy (troche powyzej
procka) tez Zalman z dwoma opornikami - troche ponizej 5V.
W obudowie panuje pozadek - mam tylko jedna plaska tasme (od FDD) ktora jest
przyklejona do boku obudowy. Napedy optyczne (CD i CD-RW) polaczone okragla
tasma, dyski do SATA przez Serillel.
Obudowa caly czas zamknieta (Chieftec BX) kiedy otwieram w srodku jest
chlodno (jak na warunki komputerowe) - wg BIOS w tej chwili 29'C, temp w
pokoju 22'C - wczesniej gralem w Medal of Honor skonczylem jakies 10 minut
temu.

Zastanawiam sie powaznie czy jest sens inwestowania w WC. Chyba jednak
poprzestana na Papscie_at_7V.