Re: Partycje

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 00:17:03 MET

Użytkownik "Artur Czeczko" <newart_at_eno.one.pl> napisał w wiadomości
> "Pawel K." <anty_at_spam.pl> wrote in message

> Błędem toto nie jest, ale niektóre systemy MS (zdaje się win95,
> win98, nie wiem,
> jakie jeszcze) zawsze widzą tylko jedną partycję podstawową.

Nie, to dotyczy wyłącznie DOS-a. Windows 9x i wyżej nie ma najmniejszych
problemów z obsługą wielokrotnych partycji podstawowych. Wiem, bo od lat
wszędzie gdzie mogę zakładam tylko takie ;-).

Proponuję 2-3 partycje podstawowe, powinno wystarczyć na wszystko. Jak
mało - dorzucić rozszerzoną i parę dysków logicznych. Tylko po co.

Partycje podstawowe będą na pewno w pełni kompatybilne z każdym
współczesnym systemem operacyjnym, co więcej - pozwolą na całkowicie
niezależną ich instalację obok siebie.
(to a'propos mody na W2k3 i Linuxa)

A, i proponuję zajrzeć w wątek "Partycje pod pqmagic" z 29.11. Trochę
argumentów tam padło na za i przeciw dyskom logicznym.

--
M.
/odpowiadając zmień px na pl/