Re: dziwne wady monitora LG FLATRON 700B

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 23:50:35 MET

Krzysztof Rynkowski wrote:

> Nieprawda, róznią się tylko literą, a ponadto,
> B - 1280x1024/60Hz
> P - 1280x1024/75Hz

P w 1280x1024 mam ma 85Hz (swoja droga ma tez szereg innych parametrow) -
jezeli juz szukasz teori spiskowych to staranniej, a widziales kiedys f700p
i b bez obudowy?

napisales ze: "róznią się tylko literą, a ponadto," wypisales parametry i
dalej cos piszesz:

> róznice w wadze i poborze mocy.

tzn. zauwazyles je? twierdzisz ze ich nie ma, wczesniejsze "tylko, a
ponadto" wprowadzilo troche zamieszania

> Obudowy mają dokładnie takie same.

odkrylem ze fotki (duze) f700p i b to ta sama fotka tylko B ma wymazany
brzuszek w przypadku P :) ale to raczej nie swiadczy o tym ze monitory sa
takie same...

> Zgadzam się z teorią "odrzutów".
> http://tinyurl.com/xfmf
> http://tinyurl.com/xfmw