Re: plyty glowne ABIT...

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 21:47:41 MET

W artykule news:bqikq6$377$1_at_topaz.icpnet.pl,
niejaki(a): Virtuozik z adresu <piszn_at_adres.wstopce.pl> napisał(a):

> Witam!
>
> Co sadzicie o tej firmie?... Moim zdaniem schodzi na psy...

Moim zdaniem jedna z najleprzych firm ale opieram sie na mojej plycie
ktora jest najnowszym i niestety najdrozszym modelem IC7-max3

> Skladalem koledze kompa na IS7, okazalo sie ze przy podlaczeniu
> dysku SATA nie dziala dioda HDD... (przy dyskach IDE dziala bez
> problemu). Ponoc dopioero w wersji 1.2 jesli dobrze pamietam
> rozwiazano ten problem, bo aktualizacja biosu nei daje rezultatu w
> wersji posiadanej przez kolege czyli
> 1.1. Gdzies tam wyczytalem ze to problem sprzetowy i aktualizacja
> biosu nie pomoze ... fakt jak na razie nie pomogla... :|

To fakt..u mnie po podpieciu s-ata swieci sie non stop.
Bios 1.3 tez nie rozwiazal problemu.

> Po miesiacu na tejze plycie glownej zaczal buczec wentylatorek na
> chipsecie... no comments

A moze poprostu komputerek nie za bardzo ma czyste srodowisko
pracy...nawet nie wiesz co potrafi zrobic kurz z wentylatorkiem.

> Ostatnio kolega kupowal jakiegos ABITA z SATA pod Athlona (chyba NF7)
> i nawet nie raczyli zalaczyc przejsciowek do zasilania, oraz kabli
> SATA.... :> (dodam w IS7 laskawie je zalaczyli)

w moim komplecie z plyta bylo wszystko nawet z przejsciowka IDE---SATA

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****