Re: Partycje

Autor: Miiiixxo (mixxos_at_ANTY-ANTYwp.pl)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 18:01:39 MET

stefe napisał(a):

> czyli jakie... rozumiem ze systemowa i reszta hd to druga... poza
> tym moje pytanie wczesniej skierowane bylo do odpowiedniej osoby,
> ktora podzielila dysk na niewiadomo ile partycji, jakby nie
> istnialy foldery
>
> no i wiem, ze ci sie nie chce, ale moze wyjasnisz mi dlaczego zlym
> pomyslem jest partycja 80GB na NTFS

ja mam do I:/ na dwuch twardzielach -wszystkiego 50GB
kiedys Ci sie rypnie system -format c: i kasujemy calego twardziela-
wszystkie dane -po co?
skoro mozemy przechowywac niezaleznie od systemu na innych partycjach -
wszystko tak archiwizujesz na np cd?
reszte poczytaj archiwum grup dyskusyjnych
zwiazanych z systemami
kurcze to nie jest az takie trudne, by podzielic dysk na kilka partycji
:D

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<