Re: Epox 8rda+ problem

Autor: Dyzio (ddus_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 17:51:43 MET

> Mam klopot ze sterownikami audio do płyty głownej EPOX 8RDA+
> za zadne skarby nie potrafie zainstalowac, (a przynajmniej nie widze)
> NVIDIA nForce Control Panel ktory pozwala na uruchomienie w karcie
> dzwiekowej zintegrowanej wyjsc na dodatkowe glosniki
> bardzo proszę o wskazówki jezeli wiecie jak temu zaradzic
> (ikona NVIDI powinna byc widoczna w panelu sterowania ale
> jej nie ma :( i po wielu probach niestety nic sie nie dzieje)
>
> System to windows 2000.

A jestes pewny ze to 8RDA+ ? bo 8RDA nie miala SS!
Druga sprawa to nawet jesli nie masz zainstalowanych sterow to winna sie w
menedzerze urzadzen pokazac nieznane urzadzenie audio i tam winna byc
wskazowka ze to jest NVidia Audio. Jak jej nie masz to albo masz zwalony
mostek poludniowy - wymiana plyty albo ktos cie oszukal na plycie

Pozdrawiam Dyzio