Re: Epox 8rda+ problem

Autor: ~xxx~ (cityboy_at_poczta.fm)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 17:05:44 MET

W artykule news:o8bpsv0mbfo32lojlrdkfe50lta1sqp61p_at_4ax.com,
niejaki(a): Detektyw z adresu <nospam_at_com.pl> napisał(a):

> Mam klopot ze sterownikami audio do płyty głownej EPOX 8RDA+
> za zadne skarby nie potrafie zainstalowac, (a przynajmniej nie widze)
> NVIDIA nForce Control Panel ktory pozwala na uruchomienie w karcie
> dzwiekowej zintegrowanej wyjsc na dodatkowe glosniki
> bardzo proszę o wskazówki jezeli wiecie jak temu zaradzic
> (ikona NVIDI powinna byc widoczna w panelu sterowania ale
> jej nie ma :( i po wielu probach niestety nic sie nie dzieje)
>
> System to windows 2000.

A masz zainstalowana kartedzwiekowa tzn czy cos slyszysz czy nic
W panelu sterowania -> system-> ...-> menedzer urzadzen masz odpowiednia
zakladke (kontrolery dzwieku wideo i gier)??

Zobacz w biosie moze masz wyl. k dzwiekowa??
Jakie stery instalujesz ??

No masz kilka pytan do przemyslenia...