Odp: Glosny element - jak zidentyfikowac.

Autor: Mariusz [mr.] (ale_nie_spam_mjedrz_at_polbox.com.USUN.TO)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 11:29:21 MET

Użytkownik Bender <bender_at_WYTNIJ.irc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bqdifc$mi0$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości
>
> oszalales?? polamie sobie smigla!! niech lepiej zatrzyma go palcem
> najlepiej przez nacisk na srodku jesli to mozliwe
> swoja droga kumpel kiedys chcial zatrzymac wiatrak w zasilaczu
> i wlozyl... metalowy noz(!) Zasilacz poszedl z dymem, jemu ani reszcie
> kompa nic sie nie stalo... a jeszcze sie dziwil "bo przeciez nie wlozyl
> tak gleboko"...

Tak, tak, trzeba wiedzieć komu się doradza... :)))

Ja do detekcji hasłasu polecam stetoskop, ot chociażby taki od tradycyjnych
mierników ciśnienia - można precyzyjnie ocenić nawet jazgot monitora! :))

pozdrawiam

Mariusz [mr.]