GeForce2 Ti - a moze tak GeForce4 MX440

Autor: F O R (calvus_at_wp.pl)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 08:01:10 MET

Czesc
Mam GeFore2 Ti DREAM (nie pamietam czestotliwosci chyba cos 345 i 400 Mhz)
zastanawiam sie czy warto wymienic karte na cos innego i w miare taniego,
czy GeForce4 MX440 bedzie smigala lepiej od "dwojki". Moja karta chyba dosc
kanciasto oddaje ksztalty obiektow i mysle ze chociazby tania GeForce MX440
doda troche wiecej kraglosci :) a i cena nie jest w sumie straszna, chyba
wydalbym okolo 300 zlociszy na nowa karte.Moze ktos bedzie mial jakies inne
propozycje bylbym wdzieczny.
PS
AthlonXP 1800, Asus A7V333, CD-RW Liteon 32123s, CD ROM Samsung152c,
zasilacz Codegen 400w,DDR 512, Seagate Barracuda 120 Gb
Pozdrawiam