Re: R9500Pro - FIC :-(

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 22:52:08 MET

> klient pieprzy karta chodzi). Wiem że są tacy co już to przerabiali, więc
do
> nich mam pytanie, jaki wentylator muszę do tej karty kupić, co polecacie,
> jak to zamontować a może polecicie coś z oferty jakiegoś sklepu
> internetowego - wolę założyć coś porządnego nawet tracąc gwarancję.

Ja chcialem oddac ale powiedzieli, ze tylko go przesmaruja i bedzie po
krzyku. Zamowilem wiec zalmana ZM80C-HP wlasnie pod linkiem ktory podal
Walduss znajdziesz chyba najtaniej w necie. Ladny zestawik, troche drogi ale
wentylator masz z glowy, cisza i wydajnosc :) I oczywiscie mnostwo radosci
przy montazu :P

--
Pozdrawiam.
-dymek-