R9500Pro - FIC :-(

Autor: Wojciech Kowalczyk (wo.ko_at_interia.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 21:45:16 MET

No tak, nie posłuchałem ostrzeżeń i kupiłem sobie taką kartę, w zasadzie
wszystko ok. karta szybka, jakość obrazu całkiem dobra............ ale
zdycha wentylator (jak się mocno rozgrzeje to zaczyna hałasować zwalnia do
około 60 obr/min GPU się mocno przegrzewa, system wywala........), wytrzymał
chyba nie więcej niż 200 godzin pracy. Chwilowo oddałem kartę do serwisu ale
mam "dziwne" przeczucie że ich zdaniem bedzie chodziła bez problemu (taaa
wsadzą do kompa odpalą windowsa potem 10 minut 3dmarka i............ co ten
klient pieprzy karta chodzi). Wiem że są tacy co już to przerabiali, więc do
nich mam pytanie, jaki wentylator muszę do tej karty kupić, co polecacie,
jak to zamontować a może polecicie coś z oferty jakiegoś sklepu
internetowego - wolę założyć coś porządnego nawet tracąc gwarancję.

Wojtek