ups - how :)

Autor: yoyo (beerok_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 19:46:11 MET

Witam!

Mam w domku 3 bezpieczniki/linie (?). Kontakty, swiatelko :) i chyba na cos
wiekszego - pralka ?
Czesto jest tak ze jak sie wlaczy lodowke (gniazdko) to dostaje jakis impuls i
komp sie resetuje :(
Czesto mam takze jakies spadki napiecia na osiedlu, zatem przymierzam sie do
malego, domowego upsa
Jakoze kazdy zakup musi byc u mnie 5 x przemyslany mam pytanko do was.

1. powiedzmy ze idzie wieksze napecie lub mniejsze to ups to wyrowna ?
2. Co jesli nie mam bolca w gniazdku ? Czy bez niego pkt 1 bedzie prawda ?
3. Chcialbym aby w przypadku braku prundu komputer podzialal przynajmniej 3-5
min. jaka moc upsa ?
4. Jaka marka ?

Przedstawie moze swoja konfiguracje:
- cel 800
- ram 256 SDRAM
- grafika ATI Radeon 9100 - nie podkrecana
- SB Live 5.1
- CDRW LG
- 2 x LAN
- dysk Barracuda 120 GB 7200.7
- 17'' Samsung 753df ech.......

PS
Gdzies widzialem kiedys przyklady za pomoca ktorych majac dane upsa i zuzycie
komputera mozna bylo otrzymac jakis syntetyczny wynik - czas podtrzymania

PS2
wycenilby mi ktos zuzycie w/w zestawu ? fideltronik ma b.fajna strone i podaje
info obciazenie/moc zasilacza/czas

Dziekuje z gory