Re: Udany zakup...?

Autor: Brzezi (brzezi_at_enter.net.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 17:12:47 MET

pon, 01 gru 2003 o 10:07 GMT, Heraklit napisał(a):

> Nie przesadzajcie z tym hałasem. Można pomyśleć, że hałas generowany
> przez WD jest większy od wentylatora na karcie graficznej, czy też na
> procesorze.

nie mam wentylatora ani na karcie procesorze ani tym bardziej na kartcie
graficznej, jedyne co u mnie slychac to dysk, tzn juz nie, wstyd sie
przyznac ale przesiadlem sie na Barracude... :(, WD mam tylko do
przechowywania danych, jak z niego nie kozystam to go suspenduje...

> A tak nie jest: przy dobrze wyciszonym kompie słychać tylko od czasu do
> czasu terkot poruszającej się głowicę.

mam wyciszone boczne klapy od obudowy... wiecej narazie mi sie nie chcialo,
a terkot glowic akurat to nie problem, chodzi o swist poruszajacych sie
talezy....

> Jednak to nie jest od razu hałas doprawadzający do szału...

chyba ze slyszy sie go w nocy, gdy jest zupelna cisza, i to w odleglosci 3m
od glowy...

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi_at_enter.net.pl ][   brzezi:~# uptime                        ]
[       Ekg: #3781111            ][    17:09:38 up 5 days, 19:55,  6 users,   ]