Re: [glosowanie] Najlepsze laptopy

Autor: Sniper (sniper10000_at_nospam.onet.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 14:39:49 MET

Użytkownik "Saiko Kila" napisał:

> Ja cenie wszystkie "japonczyki" [..] Fujitsu-Siemensy

Fujitsu-Siemens to japończyk? Aż ciekawości przejrzałem wszystkie papiery do
tych "laptoków" w mojej firmie. Wszędzie widzę tylko "Made/Printed in
Germany". Nie znalazłem ani słowa o Japonii. Wygląda na to, że ta marka ma
więcej wspólnego z Siemensem, niż z Fujitsu. Mimo wszystko, Fujitsu-Siemens
to solidna niemiecka technologia z dodatkiem japońskich majstersztyków. I to
się potwierdza. Mam w firmie 6 "laptoków" tejże marki, wszystkie pochodzące
z różnych generacji. Pracują znakomicie, aż się chce przy nich siedzieć.
Takiego zdania nie mogę natomiast podzielić o najnowszym Acerze TravelMate
803LCi, jakiego niedawno nabyliśmy. Kosztował nieziemską kasę, ale za te
pieniądze nie oferuje żadnych rewelacji.

--
Pozdrawiam,
Sniper