Re: Testy na pl.comp.pecet [długie]

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 13:30:42 MET

Tylko, ze problem dotyczy glownie osob, ktore zagladaja na grupe po raz
pierwszy albo sporadycznie. Nie sadze, zeby taka osoba pofatygowala sie zeby
odszukac taki FAQ i przeczytac temat, ktory ja interesuje. Tak jak nie
pofatyguje sie zeby przeszukac archiwum, ktore temu wlasnie sluzy. Wprawdzie
zgodze sie z tym, ze przegladanie archiwum wsrod wlasnie tych powtarzajacych
sie dyskusji jest co najmniej uciazliwe i taka esencja w postaci jednego
pliku tekstowego to dobry pomysl. Mozna by tez moderowac grupe ale tego bym
nie chcial osobiscie. Wg mnie pomysl ok. Jedynie watpliwosci mam co do
realizacji. Czy znajda sie chetne i kompetentne osoby do systematytcznego
opracowywania takich raportow?
I jeszcze jedna rzecz...zrozumialem ze to o czym piszesz ma dotyczyc
recenzji samego sprzetu i pomocy w doborze zakupu?

--
Pozdrawiam.
-dymek-