Re: Chlodzenie wodne - kupic czy nie ?

Autor: SP (dariuszkosakowski_at_wp.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 12:52:31 MET

MI tam działa od ponad roku i bez problemów. Cisza jak trzeba. W radku
wyłaczylem wentyl a przyczepilem do niego 80mm wiatrak na 5V i działa bez
problemów. Zasilacz mam bardzo dobrze zbudowany i radiatory duze i noise
kiler oryginalny. Przyczepilem drugi wiatrak na 5V tak że na radioatory
wieje bardzo słabo ale na tyle chłodzi że wiatrak oryginalny nie wchodzi na
wyższze obroty. Mogłem to zaryzykować bo mój zasialcz jest podłaczony tylko
do plyty głównej. Do dysków i cdromów mam osobny at tez z nose killerem. Ten
at nie wchodzi tez na wysokie bo ma małe obciąenie. Komp chodzi nonstop
właczony folding @ home wiec cały czas proc na 100%. Kompa nie słychać. Śpie
koło niego. Temperatura 50st na Athlonie 2.2+ podkreconym na 2300 w
progframach pokazuje athlona 3.3:)