Chlodzenie wodne - kupic czy nie ?

Autor: Krzysztof Daniel (kdaniel_at_op.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 10:19:23 MET

Witam!
Chyba zdecydowałem się na zastosowanie chłodzenia wodnego, chciałbym
jednak napierw zaczerpnąć paru opinii. Poniewaz nie mam zamiaru wydawać
na to niebotycznych sum pomyślalem o zestawie:
CPC WaterCooler 12dB plus
http://www.sirius.pl/product.php?action=info&id=6477&sid=1
+ do tego dodatkowy blok dla grafiki.

Zanim przejdę do pytań jeszcze parę słów o konfiguracji:
proc: AMD Athlon-XP 1800
graf: ATI Radeon 9100
płyta: Gigabyte GA-7VRXP (Via 333)
To chyba tyle z rzeczy istotnych.

Teraz pytania:
Jak zapatrujecie się na urządzenia CPC ? czy są awaryjne ?
Czy w/w zestaw będzie wystarczająco wydajny do chłodzenia mojego
procesora i grafiki ?
Czy w tej sytuacji do kompa trzeba / watro pakować jeszcze wentylator ?
- Kwestia kondensatorów i ewentualnie HDD. Komputer bedzie zasilany
przez Chieftec'a z 2 wentylatorami (jeden do środka).

Najmilej widziane opinie użytkowników ;)

Jest też wersja z chłodnicą ale nie wiem czy to ma sens. Nie interesuje
mnie overclocking za to interesuje mnie zajmowana przez komputer
przestrzeń ;)

Z góry thanx za opinie.

--
pozdrawiam