Ktora plyta ?

Autor: Endruz (endruz2000_at_@yahoo.com)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 12:14:13 MET

Witam,

zastanawiam sie nad zakupem plyty glownej, biore pod uwage 2 modele:
1. ABIT NF7-SL NFORCE 2 DDR400 F/W SATA 5.1 LAN ATX
2. GIGABYTE 7N400 PRO2 NFORCE 2 5.1 SATA F/W GLAN ATX
cena podobna, raczej nie jestem zapalonym graczem, nie interesuje mnie
podkrecanie procesora (w tej chwili jest to Athlon XP 1,7+), bardziej
interesuje mnie niezawodnosc, stabilnosc w dzialaniu oraz brak konfliktow
sprzetowych. Prosilbym o pomoc w wyborze, osobiscie nie znam nikogo kto
moglby mi cos powiedziec wiecej o tych modelach.

Dziekuje i pozdrawiam,
Andrzej